Všeobecné obchodné podmienky predaja vstupeniek cez internet
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku výlučne prostredníctvom internetovej stránky filmsarlatan.sk, predmetom ktorých je kúpa vstupeniek na online premietania cez filmsarlatan.sk medzi prevádzkovateľom - predávajúcim a objednávateľom - kupujúcim (ďalej ako „VOP").
Kupujúcim sa rozumie spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a ktorá odošle objednávku na kúpu vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky filmsarlatan.sk (ďalej ako „kupujúci“ alebo „Vy“).
Prevádzkovateľom - predávajúcim je
CinemArt SK, s.r.o.
Lamačská cesta 97 841 03 Bratislava - mestská časť Lamač
IČO: 50071254
DIČ: 2120165366
IČ DPH: SK2120165366
Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 107808/B
(ďalej ako „predávajúci“ alebo „my“).
Orgánom dozoru na ochranu spotrebiteľa je:Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1 (www.soi.sk).
Aktuálne začiatky jednotlivých predstavení sú uvedené vždy na stránke filmsarlatan.sk
email: podpora@ticketware.eu
Komunikácia vrátane uzatvorenia kúpnej zmluvy prebieha v slovenskom jazyku.
Predaj vstupeniek cez internet – postup objednania vstupeniek
Na internetovej stránke filmsarlatan.sk zvolíte tlačítko "Kúpiť lístok za 3,49 €", Následne pod záložkou "Program" sa zobrazí program premietaní s dátumami a časmi premietania. Prostredníctvom internetu je vstupenku na predstavenie možné zakúpiť najneskôr 30 minút po začatí predstavenia. Kliknutím na konkrétny čas predstavenia, ktoré si zvolíte, sa Vám zobrazí rozhranie na zadanie počtu vstupeniek na zvolené predstavenie. Po výbere počtu vstupeniek, ktoré označíte a zobrazení ich kúpnej ceny sa vstupenka vloží do nákupného košíka. Následne máte možnosť nákupný košík buď upraviť (pridať vstupenku alebo odstrániť vstupenku) alebo prejsť k ďalšiemu kroku kliknutím na sumu nákupného košíka so šípkou (→). V následnom kroku Vám bude zobrazený súhrn objednávky, tzn. zvolené predstavenie, dátum a čas konania predstavenia, zvolený počet vstupeniek, ich kúpna cena ako aj celková kúpna cena a spôsob doručenia (zaslanie e-mailom - MailTicket); spôsob doručenia je predvolený a nie je možné ho meniť. Uvedená celková kúpna cena je cena konečná, t.j. vrátane DPH. V tomto kroku zadajte svoje meno a priezvisko, e-mailovú adresu, na ktorú budú vstupenky doručené a zakliknite, že ste sa oboznámili a súhlasíte s týmito VOP ako aj všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľa rezervačného a nákupného systému - Ticketware SE. Vypĺňaniu e-mailovej adresy venujte špeciálnu pozornosť, ak udáte chybnú alebo nesprávnu adresu, vstupenky nemôžu byť doručené, prípadne budú doručené na zadanú nesprávnu adresu, a takúto záležitosť nie je možné reklamovať, nakoľko k chybe došlo na vašej strane. K ďalšiemu kroku – úhrade za vstupenky – prejdete potvrdením tlačidla „Platba online“ s poznámkou „s povinnosťou platby“. Po stlačení uvedeného tlačidla už nie je možné vykonať zmenu vašich údajov a objednávky. Pokiaľ by ste stlačili tlačidlo „Späť“ vaša objednávka by bola zrušená. Po tom, čo budete presmerovaní na stránku platobnej brány, môžete si vybrať spôsob platby - prostredníctvom platobnej karty (Mastercard, Visa) alebo bankovým prevodom prostredníctvom internet bankingu vybraných bánk; pre každý prípad si zapíšte ID vašej objednávky (číslo objednávky) a zrealizujte platbu. Aj v rámci tohto kroku – voľba platby – si viete po kliknutí na tlačidlo „Objednávka“ pozrieť prehľad a detaily Vašich vstupeniek, ktoré sa chystáte zaplatiť.
Platbu za vstupenky zakúpené cez internet nie je možné realizovať prostredníctvom poukážok.
Po objednaní vstupenky a overení platby budete potvrdzujúcim e-mailom informovaní o prijatí vašej objednávky (ďalej ako „potvrdzujúci e-mail“) a súčasne Vám budú vstupenky s unikátnym číselným a čiarovým kódom na zvolené predstavenie zaslané na e-mail zadaný v objednávkovom formulári (MailTicket); prílohou tohto potvrdzujúceho e-mailu so vstupenkami sú aj vstupenky vo formáte PDF.
Náklady zaslania vstupenky na zvolené predstavenie na e-mail zadaný v objednávkovom formulári (MailTicket) predstavujú 0,-€.
Pre daňové účely slúži ako daňový doklad vstupenka s unikátnym číselným a čiarovým kódom zaslaná potvrdzujúcim e-mailom.
Číselný a čiarový kód na vstupenke je platný iba raz; pri akomkoľvek ďalšom predložení unikátneho číselného a čiarového kódu sa na takto predloženú vstupenku nebude prihliadať (na jej základe nebude povolený vstup na premietanie), a to bez ohľadu na to, kto vstupenku predloží.
Otázky týkajúce sa zakúpených vstupeniek smerujte na: podpoira@ticketware.eu. Pre identifikáciu Vášho nákupu uveďte Vami zadaný e-mail a variabilný symbol Vášho nákupu.
V prípade, ak pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu kupujúceho, ale vstupenky neboli zaslané na správne zadaný e-mail, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si kupujúci musí uplatniť v banke, ktorá vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla, resp. v banke zvolenej pri platbe bankovým prevodom. Takéto reklamácie nemôže riešiť spoločnosť predávajúci.
Reklamačný poriadok - Vrátenie a výmena vstupeniek
Zakúpené vstupenky nie je možné vrátiť ani vymeniť. Vstupné (kúpna cena vstupenky na predstavenie) sa vracia len v prípade, že dôjde k nečakanej situácii, že servery kde je film prehrávaný budú vypnuté alebo všeobecne nedostupné. Potzor toto sa netýka výpadku internetu na starne zákazníka alebo nastali dôvody vyššej moci – nečakané mimoriadne udalosti alebo prírodné katastrofy, zrušenie predstavenia z prevádzkových dôvodov. Kupujúci je v týchto prípadoch oprávnený uplatniť si svoj nárok na vrátenie ceny vstupenky ihneď ako došlo k udalosti, ktorá zakladá nárok kupujúceho na vrátenie vstupného. Takáto situácia musí byť overená zo srany predávajúveho.
Kupujúci je povinný ihneď po zakúpení vstupenky prekontrolovať všetky údaje na vstupenke a presvedčiť sa, že zodpovedajú objednávke. Kupujúci môže prípadné reklamácie chybných údajov uplatniť mailom na podpora@ticketware.eu (vždy najneskôr 2 hodiny pred začiatkom predstavenia).
Aktuálne začiatky jednotlivých predstavení sú uvedené vždy na stránke filmsarlatan.sk
V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Predaj vstupeniek na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo dohodnutej lehote. Z uvedeného dôvodu majiteľ vstupenky, ktorý využil službu kúpy vstupenky na vybrané podujatie predávaných cez stránku filmsarlatan.sk, ktoré prevádzkuje CinemArt SK, s.r.o., Lamačská cesta 97 841 03 Bratislava - mestská časť Lamač, IČO: 50071254, DIČ: 2120165366, IČ DPH: SK2120165366 nemôže odstúpiť od zmluvy v zmysle ustanovení zákona č. 102/2014 Z. z.
Záverečné ustanovenia
Zákazník-kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu v zmysle týchto VOP, zaškrtnutím príslušného políčka v rámci vyhotovenia objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi.
Aké údaje zbierame
Pri poskytovaní našich služieb získavame o Vás nasledujúce údaje:
Údaje pri kúpe vstupenky
Pri kúpe vstupenky, či už online alebo osobne od Vás potrebujeme Vaše kontaktné údaje, t.j. meno, priezvisko, telefónne číslo a email, aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku a zaslať Vám Vaše vstupenky prostredníctvom emailu.
Platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o.. V prípade platby bankovým prevodom budete presmerovaní na internetové bankovníctvo Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Platby vyúčtováva a zasiela spoločnosť Ticketware SE, ktorá rieši tiež Vaše reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
Vaše kontaktné údaje a údaje o Vašich objednávkach a rezerváciách spracúva tiež oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Ticketware, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade, ak Vám neboli zakúpené vstupenky doručené:
e-mail: podpora@cinemaware.eu
V prípade, ak máte problém s platbou za vstupenky obráťte sa prosím na spoločnosť GoPay:
e-mail: gopay@gopay.cz
tel.č.: GoPay +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h)
Viac o tretích stranách sa dozviete v odstavci Tretie strany, uvedený nižšie.
Bezpečnosť a ochrana práv
Vaše údaje, používame tiež na zaistenie bezpečnosti poskytovaných služieb, aby sme reagovali na nároky, ktoré boli voči nám uplatnené, pri konaniach pred štátnymi a inými orgánmi, ktoré kontrolujú našu činnosť, a aby sme vymáhali nároky, ktoré nám vznikli. Medzi kategórie tretích osôb, ktorým sprístupňujeme osobné údaje z týchto dôvodov, patria napríklad súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, na riešenie sporov alebo vykonávanie rozhodnutí, či naši právni a účtovní poradcova a audítori.
Právne základy
Vaše osobné údaje spracúvame na nasledovných právnych základoch:
Plnenie zmluvy á predzmluvných vzťahov – v prípade kúpy alebo rezervácie vstupeniek a zriadenia konta vernostnej zóny.
Súhlas – najmä v spojitosti so zasielaním komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách, či pri iných formách marketingu. Každý udelený súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, čo však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. Zo zasielania komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách sa môžete odhlásiť kliknutím na príslušný odkaz, ktorý sa nachádza v každom newslettri.
Plnenie našich zákonných povinností – pri uchovaní údajov o Vás a Vašej objednávke v našom účtovníctve alebo pri sprístupnení údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či vykonávajú rozhodnutia.
Náš oprávnený záujem – pri zlepšovaní a personalizácii našich služieb, niektorých marketingových činnostiach, či v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou práv, tak ako sme uviedli vyššie. V týchto prípadoch vždy starostlivo zvažujeme, či spracúvanie nebude predstavovať neprimeraný zásah do Vašich práv.
Ako Vaše údaje chránime
V súlade s požiadavkami platnej legislatívy vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme Vaše osobné údaje chránili. Elektronické údaje sú uchovávané v chránených databázach na serveri spoločnosti Ticketware, kde sú pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Všetky osoby, ktoré prichádzajú do styku s osobnými údajmi klientov majú povinnosť dodržiavať mlčanlivosť o informáciách získaných v súvislosti so spracovávaním týchto údajov.
Ako dlho údaje uchovávame
V prípade kúpy a rezervácie vstupeniek, likvidujeme Vaše osobné údaje 30 dní po konaní podujatia, na ktoré ste si vstupenky kúpili. V prípade, ak si zriadite konto do vernostnej zóny, osobné údaje, ktoré súvisia s Vašim kontom uchovávame, kým máte konto zriadené, keďže sú nevyhnutné na to, aby sme vedeli pre Vás konto prevádzkovať. V prípade, ak používame Vaše osobné údaje za účelom doručovania komerčnej komunikácie na Vašu e-mailovú adresu alebo v iných prípadoch, kde ste nám udelili súhlas, uchovávame tieto údaje, kým nám príslušný súhlas neodvoláte. V prípadoch využívania Vašich údajov na základe nášho oprávneného záujmu, uchováme Vaše údaje, kým neodpadne dôvod ich spracúvania. Avšak nie vždy keď odpadne niektorý z dôvodov spracúvania musí nevyhnutne prísť k vymazaniu Vašich osobných údajov nakoľko tieto môžeme spracúvať aj na iný účel s iným právnym základom.
Platnosť od 25.4.2020
VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.